Ola!
Als kind hield ik al van puzzelen. Ik kon daar uren mee bezig zijn. En dat is wat ik ook doe als merkstrateeg. Door goed te luisteren naar medewerkers, onderzoek te doen naar concurrenten en helemaal in een organisatie te duiken krijg ik inspiratie uit allerlei hoeken. Al die verschillende puzzelstukjes komen op een gegeven moment samen in mijn brein en vormen uiteindelijk het merkfundament van een organisatie. Ik ben op zoek naar een merkverhaal dat zo opvallend en passend is dat het onderscheidend is in de markt en aantrekkingskracht uitoefent op (potentiële) medewerkers, klanten en stakeholders.
Het verspreiden van kennis rondom creativiteit is één van mijn missies in mijn leven. Omdat creativiteit zorgt voor innovatiekracht en veerkracht. Dit doe ik door trainingen en workshops te geven. En ook als parttime docent bij de opleiding Business Innovation van Avans Hogescholen. Ik ben initiatiefnemer van Nationale Lummeldag op 15 april en bedenker van #Plukidee (een idee te waardevol om niet te delen. Uitgangspunt: Zou het niet geweldig, fantastisch zijn als..)
Op donderdagen kun je mij op de toneelvloer vinden. En daarnaast kook ik graag. Hele grote hoeveelheden, omdat onze vier opgroeiende kinderen ondertussen een hoop wegwerken.
Neem gerust contact met ons op, we luisteren bijzonder graag naar dat toffe idee van jou.
Ons unieke DNA, ons hart is Brabants: gastvrij, nuchter, gezellig, hardwerkend, direct en saamhorig. Aangenaam wil een goed leven voor iedereen. Voor onze klanten, hun medewerkers en hun klanten, voor onszelf en ook voor de directe omgeving waarin we leven, wonen en werken. We gaan er voor om het op dit stukje van de aarde goed te hebben met elkaar met oog voor de wereld. Wij zetten onze kracht als marketing en communicatie deskundigen in voor goed werk en goed leven in Brabant. Dat is het uitgangspunt bij alles wat we doen.
samen een kop koffie drinken?